Bursa Gezisi 2010

bursa_ulu_cami

Derneğimiz kültür gezilerine devam ediyor.Bu kapsamda 24 Ekim Pazar günü okulumuzun öğrencilerine Bursa gezisi düzenledik.
Derneğimizin kültür gezileri devam ediyor. Ülkemizin en güzel ve büyükşehirlerinden, Osmanlı’nın ilk başkenti olan yeşil Bursa’ya düzenlediğimiz gezimize 30 öğrencimiz ile dernek yöneticilerimiz katıldı.

Cumartesiyi Pazara bağlayan gece saat:02.00 sularında okulumuzdan yola çıkarak sabah namazında Nilüfer ilçesindeki Ataevler Edebali camisine vardık. Sabah namazını Prof.Dr.Mehmet Emin Ay’ın eşsiz tilaveti ile eda ederek günümüze güzel başlangıç yapmış olduk.Hocamızın namazın ardından Hadis dersini dinledikten sonra kendisi ile tanışma fırsatı bulduk.

İlim Yayma Cemiyeti Abdurrahman Tutan Yurdunda ikram edilen kahvaltının ardından Botanik Parkı ve eşine az rastlanır tarza dizayn edilen Bursa Hayvanat bahçesini gezdik.

Öğle yemeğimize aynı yurtta yedikten sonra Osmanlı Devletinin kurucusu Osman Gazi ve Orhan Beyin türbelerinin ve saat kulesinin bulunduğu Tophane tepesinden Bursa manzarasını seyretme fırsatı bulduk. Ardından duvarlarındaki hatları ve içerisindeki havuzu ile meşhur Ulu Cami’yi ziyaret ettikten sonra Heykel’de bulunan Bursa Kent Müzesini ziyaret ettik.

İkindi namazı vaktinde ise yine Bursa’nın sembollerinde olan Çelebi Mehmet’in inşa ettirdiği Yeşil Cami ve Türbesini ziyaret ettikten sonra gezimizi sonlandırarak İstanbul’a doğru yola çıktık.

Prof.Dr.Mehmet Emin Ay’a, katkılarından dolayı İlim Yayma Cemiyetine ve Zeytinburnu Belediyesine teşekkür ederiz.

IMG_4383 (Custom)

IMG_4286 (Custom)

IMG_4296 (Custom)

IMG_4298 (Custom)

IMG_4299 (Custom)

IMG_4373 (Custom)

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/istimderorg/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399