Bursa Gezisi 2013

ulucamii 650 x 230

Kültür gezilerimiz kapsamında 2013 yılının ilk gezisini 10 Şubat Pazar günü Bursa’ya gezi düzenledik.

Derneğimiz yönetim kurulu üyeleri ve 30 civarında öğrencimiz ile düzenlediğimiz gezimizde Cumartesi akşama dernekte toplandık.Öğrencilerimiz ile hasbihalin ardından gece yola çıkılarak sabah namazında Bursa’ya ulaştık

Sabah namazını Ataevler Edaali Camisinde eda ettikten sonra Prf.Dr.Mehmet Emin Ay hocanın hadis dersine katıldık.Ardından Tophane’de yaptığımız kahvaltının sonrası Bursa’nın tarihi yerlerini görme fırsatı bulduk.Gördüğümüz yerlerden bazıları Bursa Kalesi,Osman ve Orhan Gazi türbeleri,Ulu Cami, Koza Han, Bursa Kent Müzesi,Yeşil Cami,Emir Sultan Camisi ve Irgandı Köprüsü idi.

Öğle yemeğinin ardından Bursa Hayvanat Parkını gezdikten sonra İstanbul!a doğru yola çıktık.

Gezimize katkılarından dolayı Üsküdar Belediyesi İYC Abdurrahman Tutan Öğrenci yurduna teşekkür ederiz.

bursa2 450 x 600

bursa1 600 x 450

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/istimderorg/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399