Bursa – Uludağ Gezisi 2011

bursaa

Derneğimizin organize ettiği bursa gezisi 40 öğrencinin katılımıyla gerçekleştirildi.Derneğimizin İstanbul İmam Hatip Lisesi öğrencilerine yönelik düzenlemiş olduğu Kültür ve Sosyal faaliyet organizasyonları 06 Şubat 2011 Pazar günü yaptığımız Bursa gezisi ile devam ediyor.

Organizasyona İstimder Yönetim Kurulu ile okulumuzun çeşitli sınıflarından 40 öğrencimiz katıldı.

Cumartesi akşamı öğrencilerimiz ile dernekte buluşarak hasbihal ettikten sonra saat:02.00 de Bursa’ya doğru hareket ettik. Sabah namazında Bursa’nın Nilüfer ilçesinde Ataevler Edebali camisinde kasetlerinden davudi sesini ve güzel kıraatini dinlemeye alıştığımız Prof.Dr.Mehmet Emin Ay’ı cemaatine katılarak namazda dinleme fırsatı bulduk.Ardından Riyazus Salihin dersine katılarak hocamızla hasbihal ettik.

Hadis dersinin ardından Verenel Derneği’nde yaptığımız sabah kahvaltısından sonra Uludağ’a doğru yola çıktık. Hava şartlarının çok iyi olduğu Uludağ’da kızakla kayarak, telesiyeje binerek ve kartopu oynayarak güzel vakit geçirdik. Uludağ Kirazlıyayla’da ise mangalda sucuk ekmek yemek ise ayrıca keyifliydi.

Uludağ gezimizin ardından Bursa’nın tarihini, kültürünü, sosyal yaşantısını, el sanatlarının çok başarılı bir şekilde anlatıldığı Kent Müzesini ziyaret ettik. 1402 yılında Yıldırım Bayezıt tarafından yaptırılan Bursa’nın sembolü olan duvarlarından hatlarla meşhur Ulu Camiyi de gezdikten sonra tekrar Verenel Derneği’ne geçerek akşam yemeğini yedik.Ardından İstanbul’a doğru yola çıktık.

Prof.Dr.Mehmet Emin Ay’a,Okul aile birliği başkanı Bilal Özşahin beye,Selim Sağlam abimize,katkılarından dolayı Safa Vakfı Bursa temsilciliği Verenel Derneğine, otobüsümüzün kaptanı Saffet Ağabeye ve Bayrampaşa Belediyesine teşekkür ederiz.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/istimderorg/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399