Öğrencilerimizle Edirneye Gezi Düzenledik

imagescam1u77e

Pazar günü okulumuzdan 30 öğrencimiz ile günübirlik Edirne gezisi düzenledik.

Sabah namazını müteakiben yola koyulduk ve yaklaşık 3 saatlik bir yolculukla saat 09.00 itibariyle Edirne’ye vardık. İlk durağımız Edirne Selimiye Camisi oldu. Ardından Selimiye Vakıf Müzesi (Selimiye Dar’ül Kurra Medresesi), Arasta Çarşısı, Eski Cami, Bedesten Çarşısı, Alipaşa Çarşısı (Kapalı Çarşı) ve Üç Şerefeli (Burmalı) Cami ziyaretlerini gerçekleştirdikten sonra öğle namazı ve öğle yemeği için İ.Y.C Edirne Şubesine hareket ettik.

Son olarak 2. Beyazıt Külliyesi’ne hareket ederek 2. Beyazıt Cami ve yine külliye bünyesinde bulunan Sağlık Müzesini ziyaret ettik. Gezimiz boyunca öğrencilerimizin en çok ilgi gösterdiği yerler tabiî ki en başta Selimiye Cami olmakla birlikte Sağlık müzesi oldu.

Geziye katılıan yönetim kurulu üyelerimiz Abdullah Memiş, Bayram Acar, Yusuf Özşahin, Adem Kartal ve aynı zamanda rehberimiz olan Murat Özbay ve katkılarından dolayı Habib Bozkurt ve İ.Y.C. Edirne Şubesi’ne herkese teşekkür ederiz.

ed4

ed7

ed6

ed5

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/istimderorg/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399